Jo crec que el meu consum de menjar esta bastant bé, però també crec que podria millorar algunes quantes coses com per exemple els següents punts:

  • Dels aliments que consumeixo, la majoria d’ells fan servir productes químics i que no són respectuosos amb el medi ambient, dons el que puc intentar fer es que els aliments que consumeixi a partir d’ara siguin naturals de manera que respectin una mica més el medi ambient.
  • Dels aliments que consumeixo no n’hi ha cap que provingui del comerç just, i el que puc fer es explicar-lis als meus pares els avantatges que té i així converse’ls per a que vagin a comprar la majoria d’aliments allà.
  • Dels aliments que consumeixo, tots estan precintats tot hi que a vegades no es necessari precintar aquell aliment, el que puc fer davant d’aquesta situació es ser conscient de si determinat aliment val la pena precintar-ho o no.

El meu consum en transport es perfecte, ja que en un dia normal viatjo a peu i només faig servir el cotxe algunes vegades, i si al faig servir, només el faig servir em menys de mitja hora per a que hem portin els meus pares a l’escola. Però ara que ho penso es una tonteria fer servir el cotxe (encara que sigui per menys de mitja hora), perquè jo visc a prop de l’institut, i puc venir perfectament a peu i així a part de que es saludable per a mi, no contamino el medi ambient. Es a dir la meva conclusió es que surto guanyant més si no utilitzo cotxa.

El meu ús d’energia esta molt bé, ja que l’única cosa que he de millorar es que quan no necessiti les llums, les apagui sempre i a demés tampoc es tan difícil, l’única cosa que he de fer es ser conscient del que faig. Però en tot lo demés vaig molt bé, perquè desendollo els carregadors sempre,apago la televisió i l’ordinador completament quan no el faig servir… Entre altres.

Sobre el meu ús d’aigua,  no vaig tan bé perquè en un dia normal hem dutxo dues vegades i a demés m’he estic a la dutxa més de 10 minuts, i jo crec que això ho podria solucionar, es a dir estar-me a la dutxa menys de 10 minuts i lo altre de dutxar-me menys de dues vegades al dia ja no crec que el pugui reduir més. Però l’avantatge que té el meu consum d’aigua es que sempre que hem rento les dents, quan no faig servir l’aigua, tanco l’aixeta.

I finalment la millorar sobre el meu consum de residus que en això si que hem donaria un  excel·lent a mi mateixa, ja que avui no he generat gens d’escombraries, reciclo tot el que puc, l’últim aparell que es va espatllar el vam arregla a casa i la roba que no necessito perquè hem va petita, la dono a una organització mitjançant els contenidors de roba, que crec que es la forma més correcta en cas de no fer servir determinada roba.

Si faig les millores que me proposat fer estic seguríssima de que ajudaria tant a altres persones, com medi ambient.

